סקירה – קורס נדל"ן אגודת הסטודנטים

קורס נדל"

קורס נדל"ן

במסגרת החיפושים שלי להשקעות טובות, היה קשה לי להתעלם מתחום ההשקעות הכי מוכר שיש, נדל"ן. הלכתי לכמה ערבי מבוא לקורסים לנדל"ן להשקעה ורובם היו די מרשימים אך יקרים מאוד. התכוונתי להשקיע ולהוציא כמה אלפי שקלים טובים על קורס נדל"ן עד שנתקלתי ביוזמה מבורכת של אגודת הסטודנטים שנקראת הבית האקדמי. היוזמה הזאת מכוונת לתת מידע לסטודנדטים ואקדמאים (מי שסיים ללמוד בשנתיים האחרונות) בנושא נדל"ן מתוך הבנה שאלו יהיו צרכני הנדל"ן העתידיים. כששמעתי על היוזמה הזו, ישר לקחתי חברה ונרשמנו יחד למחזור הראשון של הלימודים.

 

הקורס הוא במחיר שווה לכל נפש (כשאני נרשמתי למחזור הראשון זה היה 150 ₪) ומתקיים בקמפוסים בכל רחבי הארץ וכולל 8 מפגשים. הקורס מכסה את רוב התחומים הבסיסיים בנדל"ן עבור מי שרוצה לרכוש דירה למגורים או להשקעה. המודל של הקורס היה מאוד פשוט וגם הסביר את העלות הנמוכה של הקורס. כל שיעור הגיע איש מקצוע אחר (עורך דין, יועץ מס, יזם, משקיע וכדומה) ונתן הרצאה על התחום שלו. בסוף השיעור המרצה חילק כרטיסי ביקור והסביר קצת על העסק שלו למקרה שיש מישהו שמתעניין בשירותיו.

 

למרות השיווק המובנה של המרצים בקורס, הידע שהם העבירו היה מצויין ונתן הבנה טובה לכל מי שאין לו ניסיון או ידע בנדל"ן. החל מסקירה כללית של שוק הנדל"ן בארץ והבטחה חד משמעית שהמחירים תמיד יעלו עד להסברים ברורים על משכנתא וטיפים לבחירת איזורי השקעה. המרצים ברובם היו טובים (כן טוב אני מודה קצת נמנמתי בשיעור על דיני מקרקעין) והידע שצברתי בהחלט נתן לי רקע טוב לתחום שכנראה אין עדיין גם למי שכבר רכש דירה בעבר.  השיעור האחרון כלל ידע מעשי ונועד לעזור ליישם את מה שנלמד בקורס. להתמקד באיזור ולהתחיל להתקשר למתווכים ומוכרים כדי לקבל תרגול מעשי לגבי תהליך רכישת בית והאמת שממנו הכי נהניתי.

קורס נדלן הכי משתלם

בקיצור, אני מאוד ממליצה על הקורס הזה, זה נראה לי ידע בסיסי שכל מי שמתכוון לקנות דירה אי פעם כדאי שידע אותו. התוכן והידע בהחלט היו שווים מעל ומעבר לסכום הנמוך ששילמתי וקיבלתי שם מספר טיפים שעזרו לי מאוד. מעבר לכך שהקורס פתח אותי לאספקטים הרבים שצריך לקחת בחשבון ברכישת נדל"ן (איך אנשים בלי ידע עושים את זה בדיוק?) הוא גם פתח אותי להזדמנויות השקעה חדשות שלא חשבתי עליהן.

אגב היו בקורס גם לא אקדמאיים ששילמו מחיר גבוה יותר.

 

*בסופו של דבר, גם בעקבות החשיפה מהקורס הגעתי למסקנה שנדל"ן בארץ פחות מעניין אותי ואפילו מפחיד אותי והתחלתי להתעניין לעומק בנדל"ן חו"ל אבל זה כבר נושא לפוסט אחר.

3 מחשבות על “סקירה – קורס נדל"ן אגודת הסטודנטים”

  1. הבטחה חד משמעית שהמחירים תמיד יעלו

    מי נתן את ההבטחה הזו והאם היא מגובה בצ'ק?
    ההבטחה הזו טיפה סותרת את העובדות ההיסטוריות.

    1. לפי הקו האדום בפוסט בועת הנדלן נראה שבאמת הם רק עולים (למעט תנודתיות בטווח הארוך הם ממש אבל ממש רק עולים – הקו האדום). https://haoptimit.com/real-estate-bubble/

      נ.ב. אני גם הייתי רוצה שהם ירדו אבל הקו האדום גורם לי להיות ממש אבל ממש פסימי.

  2. האופטימית

    המרצים הם אנשים שעושים כסף משוק הנדל"ן. שווה להם להמשיך להגיד את זה, מקסימום הם טועים, את העמלות שלהם הם יקבלו ממילא.
    עדיין, ברגע שלומדים את ההבדל בין עובדות (אחוז המס שצריך לשלם, מה גורם לנכס או לאיזור להיות כדאי להשקעה, מה צריך לבדוק לפני שקונים דירה) לבין ספקולציות או דעות אפשר היה להפיק הרבה מהקורס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top

שמעת על כך שאפשר בעזרת מדדים להשקיע בקלות ולעשות "שגר ושכח"?

רצית לפתוח תיק השקעות אבל לא ידעת בדיוק מה לעשות ומה לקנות ולא היה לך עם מי להתייעץ?

זאת בדיוק הסדנא עבורך! מזמינה אותך להצטרף אליי לסדנא שבה נבנה ביחד ונמצא את התיק השקעות המותאם במיוחד עבורך. 

דילוג לתוכן