הכנסה פסיבית – כל מה שאתם באמת צריכים לדעת

הכנסה פסיבית

הכנסה פסיבית היא הגביע הקדוש של עולם העצמאות הכלכלית. נשמע שכל אחד באינטרנט מבטיח לנו הכנסה פסיבית בכל פינה אם רק נקנה את הקורס שלהם שילמד אותנו את השיטה. בתור מי שמייצרת הכנסות פסיביות ממגוון מקורות אני רואה לפעמים פרסומים להכנסה פסיבית ונחרדת.

"רק 5 דקות ביום ותייצרו הכנסה פסיבית!"

"קנו את הקורס שלי ותרוויחו עשרות אלפי ₪ הכנסה פסיבית כל חודש!"

"הכנסה פסיבית מובטחת אם רק תשקיעו במוצר ההשקעה שלי!"

 

כמי שמכירה את העולם הזה מקרוב, אני יודעת שזה פשוט לא עובד ככה! לא יודעת איך לא קופץ תמרור אזהרה ענקי כל כך לכל מי שרואה את זה, אבל זה טריק שיווקי זול ותו לא. אני רוצה לנפץ כאן כמה מיתוסים לגבי הכנסה פסיבית ולספר איך מייצרים הכנסה פסיבית באמת. בנוסף לכך, גם מה כל אחד יכול להתחיל לעשות, היום, בחינם כדי להתחיל לייצר הכנסה פסיבית.

מה זה הכנסה פסיבית?

נתחיל בבסיס, הכנסה פסיבית היא הכנסה שבה מנתקים את הקשר בין זמן לכסף. בהכנסה פסיבית, הזמן המירבי שנשקיע הוא לרוב בייצור ההכנסה הפסיבית, אך לאחר מכן כמות הזמן שנשקיע לא תשפיע כל כך על ההכנסה הפסיבית. זאת בניגוד להכנסה אקטיבית כגון השלמת הכנסה על ידי מתן שיעורים פרטיים. ככל שנעשה יותר שיעורים פרטיים, נרוויח יותר. נשקיע פחות זמן ונעשה פחות שיעורים פרטיים אז נרוויח פחות. כאן יש קשר ישיר בין הזמן שנשקיע לבין התגמול שנקבל.

גובהה של הכנסה פסיבית, אינה תלויה בזמן שאנחנו משקיעים לאחר שייצרנו אותה. למשל, דירה שקנינו להשקעה. השקענו זמן רב במציאת הנכס, רכישתו ומציאת שוכרים טובים כדי לייצר את ההכנסה הפסיבית. אך ברגע שהשוכרים בדירה ומשלמים שכירות, אין כל כך מה לעשות כדי להגדיל את ההכנסה הזו. הסכום שייכנס יהיה פחות או יותר קבוע ובאופן פסיבי ללא תלות בכמה זמן אנחנו נשקיע בניהול הנכס. גם אם נחליט לשפץ את הנכס ובעקבות זאת להעלות את השכירות. לאחר שביצענו את הפעולה הראשונית של השיפוץ, אין לנו אפשרות להשקיע באופן שוטף יותר זמן כדי שנרוויח יותר מהשכירות.

 

הכנסה פסיבית דורשת עבודה אקטיבית!

 

חשוב מאוד להבין שהכנסה פסיבית דורשת לא מעט עבודה אקטיבית כדי לייצר אותה! אל תתפתו לאנשים שמספרים לכם ניסים ונפלאות על יצירת הכנסה פסיבית בכמה דקות ביום או בלי מאמץ כלל. זה פשוט לא נכון ועובדתית לא עובד. צריך להשקיע, ללמוד לדעת ולהבין כדי לייצר הכנסה פסיבית. ברגע שהשקעתם עבודה אקטיבית, רק אז מתחילים לייצר הכנסה פסיבית, ולא דקה לפני.

הכנסה פסיבית
הכנסה פסיבית היא לא קסם ולא נוצרת יש מאין!

 

דמיינו זאת כמו להוציא תואר כדי לרכוש תעודת מהנדס. משקיעים כמה שנים, זמן וכסף ומאמצים רבים כדי לרכוש השכלה בתחום מסויים. לאחר שרכשנו את ההשכלה וקיבלנו את הרישיון לעסוק בתחום, ההשקעה תתחיל להשתלם ונוכל להרוויח מכך ולקבל סכומים גבוהים יותר ממה שהיינו מרוויחים לולא הוצאנו תעודת מהנדס. ההשקעה הראשונית של הזמן והכסף בלימודים, ממשיכה לתרום לנו גם שנים אחרי ולהעלות את רמת החיים שלנו. זה בערך העיקרון של הכנסה פסיבית. נדרשת עבודה אקטיבית בהתחלה כדי שבעתיד יהיה הרבה יותר קל.

מעבר לכך, הכנסה פסיבית דורשת גם רמה כזו או אחרת של תחזוקה באופן שוטף. כמו שמהנדסת בעלת רישיון תצטרך להתעדכן ולתחזק את הידע שלה כדי שיהיה עדכני, כך גם היא תידרש לתחזק את ההכנסות הפסיביות. אם למשל מדובר בדירה להשקעה מדי פעם צריך לתחזק את התשתית. למשל על ידי מציאת שוכרים חדשים, תיקונים למיניהם, דיווח לרשויות המס וכדומה. לכן חשוב להבין שגם אחרי שיצרנו את ההכנסה הפסיבית, יהיה עלינו להקדיש מעט זמן מדי פעם כדי לתחזק הכנסה זו.

 

רוצים את שני הפרקים הראשונים לקורס מהכנסה אקטיבית לפסיבית מתנה?? לחצו כאן!

הדוגמא הכי טובה להכנסה פסיבית

 

כשאני מחפשת דוגמא טובה לאיך משהו עובד אני אוהבת לחפש דוגמאות מהטבע. כי אמא אדמה כבר חשבה על הכל מראש ואין כל חדש תחת השמש.

חיפשתי ומצאתי חיה שמיישמת את נושא ההכנסה הפסיבית. נראה אם תצליחו לנחש. איזה חיה מנהלת את חייה באופן שממחיש יצירת הכנסות פסיביות?

.

.

.

.

.

.

.

 

עכביש!

הכנסה פסיבית
עכביש, החיה שהבינה את סוד ההכנסות הפסיביות

עכביש (ויסלחו לי הארכנופובים שכאן) מגלם את המהות של יצירת הכנסות פסיביות. בהתחלה העכביש משקיע זמן רב בלבנות את הרשת שלו ללכידת מזון. לאחר השקעה רבה של יצירת רשת קורי העכביש, העכביש יכול לנוח. הוא יכול לבלות את כל יומו בים (לא באמת, הוא יטבע אבל זרמו איתי) לחזור בערב ויש סיכוי לא רע שארוחת הערב כבר תחכה לו ברשת. העכביש יכול להחליט להגדיל את ההכנסות הפסיביות שלו וליצור עוד רשתות באופן אקטיבי ובכך להגדיל את הרווחים שלו.

בנוסף לכך, סביר להניח שמדי פעם רוחות, גשמים או סתם עוברי אורח יהרסו חלקים מהרשת. לכן העכביש יידרש לתחזק ולתקן את החלקים הללו ברשת שלו כדי שתהיה תקינה ותמשיך לעבוד. וזה התמצית של הכנסות פסיביות. בניגוד לרוב חיות הטרף, העכביש לא צד את טרפו באופן אקטיבי אלא נותן לטרף שלו להגיע אליו באופן פסיבי על ידי יצירת תשתית פסיבית שתעבוד בשבילו.

 

 

הבנתי, אז איך לייצר הכנסה פסיבית??

 

הכנסה פסיבית ניתנת לייצור על ידי שני גורמים עיקריים, ולרוב יהיה שילוב כלשהו של שניהם : זמן וכסף.

ניתן לייצר הכנסות פסיביות על ידי השקעה של כסף ומעט זמן יחסית או על ידי השקעה של זמן רב ומעט כסף יחסית. בעיני הדרך הכי טובה היא לשלב בין מגוון מקורות הכנסה פסיביים כך שלא נהיה תלויים בהכנסה אקטיבית ונוכל לפרוש מוקדם.

יצירת הכנסה פסיבית מכסף

 

ניתן לייצר הכנסה פסיבית בדרכים רבות על ידי השקעה של כסף. הקאטץ' הוא שצריך הון התחלתי לשם כך. אני בהחלט חושבת שהדרך הזאת היא עדיפה בתור התחלה. גם כי ניתן להתחיל לייצר הכנסות פסיביות מסכומים נמוכים יחסית. אך בעיקר כי זה מכריח אותנו ללמוד להשקיע ולהבין טוב יותר איך לנהל את הכסף שלנו. בכלל אני חושבת שידע בהשקעות זה משהו בסיסי שכולנו חייבים לדעת אותו. ולכן, אם יש לכם סכום פנוי, גם אם קטן עדיף ללמוד להשקיע אותו קודם.

 

דוגמאות לייצור הכנסה פסיבית על ידי השקעת כסף

 

  • דיבידנדים בשוק ההון – אחת מהדרכים החביבות האלה עקב הפסיביות הגבוהה שבהן. קונים מניות שמחלקות דיבידנדים, מחזיקים אותן לאורך זמן ולרוב נהנים גם מעליית ערך וגם מהתזרים של הדיבידנדים. ראו דוגמא של מי שיצא לחופשי מדיבידנדים כאן.
  • השקעה פסיבית בשוק ההון – ניתן ללכת בגישתה של הסולידית ולהשקיע במדדים באופן פסיבי. השיטה הזו קלה, פשוטה וזולה במיוחד. ניתן לקרוא עוד קצת על הדרך שעשתה ואיך יוצאים כך לחופשי כאן.
  • נדלן מניב – למי שמעדיף נדלן על פני שוק ההון, ניתן להשקיע ולקבל תזרים על ידי השקעה בנדלן מניב. לרכוש נכסים למגורים ולהינות מתזרים שוטף של שכירות חודשית מהדיירים. ניתן לקרוא על יציאה לחופשי מנדלן מניב כאן.
  • קרנות נדלן מניבות – למי שרוצה מינימום התעסקות, ישנן קרנות נדלן המספקות פרויקטים של נדלן המניבות תזרים שוטף. הקרן לוקחת על עצמה את כל ההתעסקות והבדיקות של ההשקעה ומאפשרת לנו גישה לפרויקטי ענק גלובליים.
  • הלוואות עמית לעמית – ניתן גם בסכומים קטנים להשקיע ולקבל הכנסה פסיבית על ידי הלוואות עמית לעמית. ההזדמנות שלכם להיות הבנק, להלוות כסף שיש לכם ולהרוויח ריבית שוטפת.
  • רכישת חלק מעסק מניב – מה שנקרא להיות שותף שקט. בעצם להיכנס לעסק שפועל כמשקיע בלבד ולקבל חלק מרווחי העסק באופן שוטף.
  • מכונות אוטומטיות – כל המכונות האוטומטיות של חטיפים ושתייה יכולות לייצר אחלה הכנסה פסיבית בהנחה והצלחתם להשיג זיכיון להעמיד אותן במיקום טוב. המכונות עובדות לבד ועלות רכישתן אינה גבוהה. ניתן גם לשלם לחברה שתמלא באופן שוטף את המכונה ותאסוף את כספכם.

* אין להתייחס להשקעות אלו כהמלצה אישית להשקעה.

הכנסות פסיביות
נתקו את הקשר בין זמן לכסף על ידי יצירת הכנסות פסיביות

יצירת הכנסות פסיביות על ידי השקעת זמן

יצירת הכנסות פסיביות על ידי השקעה של זמן היא דרך מעולה למי שאינו בעל הון התחלתי גבוה. הרעיון הוא לייצר תשתיות לייצור הכנסה שעובדות באופן אוטומטי. הדרך הזאת יחסית ארוכה יותר ודורשת לא מעט ידע לייצר. עם זאת, היתרון שלה הוא שההכנסות הללו אינן מוגבלות על ידי גובה ההון הראשוני. בעוד בהשקעות יש תשואות שהגיוני להרוויח על השקעת הון ראשוני, כאשר משקיעים זמן המשוואה שונה. ניתן להגיע לסכומים גבוהים מאוד מהכנסות פסיביות אם עושים זאת נכון. קחו לדוגמא את ג'יי קיי רולינג, סופרת מפורסמת שהיום עשירה ומרוויחה הכנסות פסיביות מטורפות בזכות סדרת ספרי הארי פוטר שכתבה והתמלוגים עליהן.

 

רוצים את שני הפרקים הראשונים לקורס מהכנסה אקטיבית לפסיבית מתנה?? לחצו כאן!

 

דוגמאות לייצור הכנסה פסיבית על ידי השקעת זמן

  • תמלוגים על ספרים – ניתן לכתוב ספרים בין אם פיזיים או דיגיטיליים, בהוצאה מקצועית או הוצאה עצמית ולהפיץ אותם בארץ ובעולם. היום זה קל מתמיד וכל מי שרוצה יכול להיות סופר מצליח ולהרוויח הכנסה פסיבית מכתיבת ספרים. מוזמנים לקרוא כאן על עצמאות כלכלית על ידי כתיבת ספרים.
  • קורסים דיגיטיליים – לכל אחד מאיתנו יש ידע ומתנה לתת לעולם. ניתן היום די בקלות לארוז את הידע הזה כקורס דיגיטילי ולמכור אותו ברחבי הרשת. לאחר שייצרתם את הקורס הדיגיטילי פעם אחת, ניתן להמשיך למכור אותו שוב ושוב. מוזמנים לקרוא כאן על עצמאות כלכלית על ידי קורסים דיגיטיליים.
  • הקמת עסק פסיבי – ניתן לייצר עסק שמלכתחילה הוא נועד לעבוד באופן פסיבי. למשל עסק שמבוסס על ידי עובדי מיקור חוץ שעושים את רוב העבודה או הקמת עסק או עסק שפועל על ידי מכירת מוצרים באופן פסיבי כמו חנויות דיגיטיליות למיניהן.
  • נכס דיגיטילי – נכסים דיגיטיליים יכולים להוות מקור מעולה ליצירת הכנסות פסיביות. בין אם מדובר באתר שמריץ פרסומות, ערוץ יוטוב (בערץ היוטוב של האופטימית כבר ביקרתם?) ואפילו עמוד אינסטגרם פעיל. ניתן לקרוא כאן על איך אפשר ליצור הכנסות פסיביות מנכס דיגיטילי .
  • שיווק שותפים – אחת הדרכים להרוויח מנכסים דיגיטיליים באופן פסיבי היא על ידי שיווק שותפים ולא על ידי פרסומות בלבד. שיווק שותפים הינה דרך לקבל עמלות עבור המלצות על שירותים / מוצרים שאתם מאמינים בהם ואשר יהיו רלוונטיים לקהל היעד של הנכס הדיגיטילי שלכם. ניתן לקרוא כאן על עצמאות כלכלית על ידי שיווק שותפים. לעצמאים גם הוצאתי מיני קורס דיגיטילי על שיווק שותפים ב-0 מאמץ שיעזור להגדיל את הכנסות העסק, לפרטים מכאן.
  • תמלוגים על תמונות – למי שאוהב מאוד לצלם, במקום שכל התמונות ישבו לנצח בהארד דיסק שלכם, תוכלו להרוויח מהן. כל שעליכם לעשות הוא להעלות את התמונות לאתרים כמו shutterstock או 500px ולתת לאתרים הללו למכור את התמונות עבורכם.

 

אז איך תכלס מתחילים לייצר הכנסה פסיבית?

 

עכשיו ברור לכם מה זה בדיוק הכנסה פסיבית והדרכים לייצר אותה. הבנתם גם שזו לא נוסחת קסמים להתעשרות מהירה, אפשר להתחיל לדבר על איך עושים את זה. אני אישית חושבת שיש כמה שלבים שהם קריטיים כדי להצליח להגיע להכנסה פסיבית:

הכנסות פסיביות
אם תגדירו זאת כמטרה, תתמידו לאורך זמן ותשקיעו בללמוד את התחום גם אתם תוכלו לייצר הכנסות פסיביות

השלבים לייצור הכנסה פסיבית:

  1. הגדירו מטרה מספרית – כל הישג מתחיל בהגדרת מטרה שכוללת זמן וסכום. הגדירו מה סכום ההכנסה הפסיבית שתרצו לייצר, מתי תרצו שזה יקרה ומה אתם מוכנים לעשות כדי שזה יקרה. כדאי מאוד לרשום זאת במקום ברור ובולט.
  2. בחרו תחום אחד והתמקדו – לאחר שהחלטתם על מטרה, בחרו את הדרך. כפי שאמרתי אני ממליצה ללמוד להשקיע קודם, אבל אם אין לכם הכנסה פנויה כרגע, בהחלט ניתן להתחיל בייצור הכנסה על ידי השקעת זמן. אז בחרו תחום שהכי מושך אתכם מבין התחומים שרשמתי והתחילו ללמוד אותו.
  3. למדו ממי שעשה את זה – הרבה יותר קל ללמוד ממנטורים שהשיגו את המטרה שאתם רוצים. אז חפשו אנשים בתחום שבחרתם והתחילו לעקוב אחריהם ברשתות החברתיות. קראו / צפו בכל מה שאתם יכולים בנושא והתחילו ללמוד את התחום. אפשר לקחת קורסים וללמוד את התחום יותר לעומק ואפשר גם לנסות לבד. מה שמרגיש לכם יותר נכון. אני אישית מעדיפה קורסים וספרים כי הם מקצרים את הדרך משמעותית ולרוב מחזירים את ההשקעה שלהם במהרה.
  4. הגדירו תכנית פעולה – לאחר שלמדתם קצת על התחום שהחלטתם לייצר בו הכנסה פסיבית, צרו לעצמכם תכנית פעולה. פרקו את התכנית לחלקים קטנים והכינו מתוכן משימות. את המשימות פזרו לפי הסדר בלוח השנה שלכם והתחילו לבצע. המשיכו לעדכן ולהתאים את התכנית והמשימות בהתאם להתקדמות שלכם.
  5. התמידו גם כשקשה – זאת אולי העצה הכי חשובה שיש. דמיינו שהעכביש היה מתייאש מבניית הרשת באמצע הדרך. כל העבודה שלו יורדת לטמיון. ההתמדה היא המפתח להצלחה. לייצר הכנסות פסיביות לוקח זמן ויכול להיות שזה יהיה חודשים ארוכים ולעיתים גם שנים עד שתראו תוצאות. אל תתנו לזה להפיל אתכם, זו השקעה משתלמת בעתיד שלכם וברכישת החופש על הזמן שלכם.

 

אני מאוד מקווה שעכשיו ברור לכם איך לייצר הכנסות פסיביות ושקיבלתם השראה להתחיל לפעול ולייצר כאלו גם בעצמכם. בתור פנסיונרית צעירה אני יכולה להעיד שהחופש שהכנסות פסיביות מספקות הוא מדהים. האפשרות לקום כל בוקר ולבחור מה אני רוצה לעשות עם זמני ואיך למלא את יומי זה פשוט חלום שהתגשם. החיים האלה קצרים מדי בשביל לעבוד כל הזמן רק כדי לשלם חשבונות, צריך לחיות בין לבין. בעיני, יצירת הכנסות פסיביות זאת הדרך הכי טובה לעשות זאת.

רוצים את שני הפרקים הראשונים לקורס מהכנסה אקטיבית לפסיבית מתנה?? לחצו כאן!

25 מחשבות על “הכנסה פסיבית – כל מה שאתם באמת צריכים לדעת”

  1. שלום לאופטימית,
    נראה לי שאת רצינית וניתן לסמוך עלייך 🙂
    היות ואין לי שום רקע בתחום, הייתי מעונינת ללמוד זאת בקורס.
    האם את מקיימת קורסים בנוגע להכנסה פאסיבית?
    אם לא (וחבל..) יש קורס שהיית ממליצה עליו?

    1. תודה רבה מיקי 🙂

      אני מתכננת להוציא קורס בנושא הכנסה פסיבית, אך אני מניחה שזה יהיה רק עוד כמה חודשים. אני לא ממש מכירה קורס שבוחן את כל סוגי ההכנסות הפסיביות, אלא יותר קורסים שמתמקדים בסוג ספיציפי של הכנסה פסיבית (יצירת קורסים דיגיטיליים, השקעה בנדלן, שיווק שותפים וכדומה). אם יש לך כיוון שמעניין אותך מראש להתמקד בו תגידי לי ואנסה לעזור לך למצוא משהו ממוקד.

      1. גם אני בעניין של קורס. לשאלתך לגבי תחומים, אז בעיקר הפופולריים כמו הדוגמאות לייצור הכנסה פסיבית על ידי השקעת כסף.

        1. טוב לדעת שאכן יש ביקוש לזה

          אני באמת שלא מכירה קורס שמתמקד ביצירת הכנסות פסיביות באופן כללי, אלא יותר קורסים שממוקדים בתחום מסויים (קורסים דיגיטיליים, שוק ההון, נדלן וכדומה) אבל לא משהו שסוקר את העולם ועוזר לך לבחור מה התחום הנכון עבורך.

    1. היי אבי,

      הסכום המינימלי משתנה בהתאם לאפיק ההשקעה שתבחר. אם מדובר באגח או במניות ניתן גם להשקיע בסכומים נמוכים של כמה מאות שקלים ולקבל הכנסה פסיבית. כמובן שההכנסה שתתקבל תהיה נמוכה כי הסכום שהשקעת הוא נמוך
      בפלטפורמות של עמית לעמית אפשר מכמה אלפי שקלים, בקרנות נדלן זה כבר כמה עשרות אלפי עד מאות אלפי שקלים.
      בקיצור זה מאוד תלוי איפה. כדאי ורצוי להתחיל מסכומים נמוכים אבל להבין שאם שמים מעט כסף גם נרוויח מעט.

  2. תודה אורה.
    כל הכתיבה שלך מעשירה ומחכימה!
    האם יש חברות נדלן/קרנות נדלן שאת ממליצה לעבוד איתן?- כמו שכתבת בעבר ישנן המון חברות של נוכלים.
    כמו כן יש לי שאלת תם בסיסית כי אני באמת חדש בתחום.
    אם שמתי כסף במדד פסיבי- נניח ת"א 35. איך אני נהנה מעליית הערך? אומנם זה פסיבי אבל אני גם רוצה לראות משהו מזה..נניח כדי להשתמש ברווח לקנות עוד נייר וכד'. אם אני מוכר ברווח וקונה שוב את המדד, גם אני קונה ביוקר, וגם כאילו התחלתי מהתחלה ללא ה'ריבית דריבית'
    שוב תודה רבה!

    1. היי גיא,

      אבל בבקשה אל תלך אליהם על עיוור בגלל שזה מה שאני בחרתי. תעשה את הבדיקות והבחינות שלך בעצמך, אל תאמין לי ולא לאף בלוגר אחר בנושא הזה ותשתמש בזה כתחליף לבדיקות שתעשה בעצמך. אם אתה צריך עזרה במה לשאול קרנות נדלן תבדוק כאן ותקבל שאלות שכדאי לשאול לפני שמשקיעים.

      לגבי השאלה השנייה שלך הרווח שלך הוא כשאתה מוכר ברווח.
      אכן אין הגיון למכור ברווח ואז לקנות שוב את אותו הדבר ביוקר. הרעיון הוא להמשיך להפקיד מדי חודש לקבל את הרווחים.
      אם אתה רוצה לראות משהו מזה באופן שוטף, אפשר לחשוב על כיוון של מניות דיבידנד במקום מדדים. כך גם תקבל תזרים שוטף וגם יש סיכוי לרווח מעליית ערך.

  3. פינגבאק: איך ליצור הכנסה פסיבית - סיכום פרויקט עצמאים כלכלית - האופטימית

  4. פינגבאק: ההשקעה הראשונה שלי - הקורס יצא לאור! - האופטימית

  5. היי אופטימית,

    קודם כל תודה רבה על ההשקעה נהנתי לקרוא.

    איזה ספרים את מציעה לרכוש בנושא עצמאות כלכלית?

    תודה רבה

  6. ואו כל הכבוד! קראתי פוסט שלך מטרות שלך ל2018 שאת רוצה להופיע בתוכנית כלכלית כלשהי ולהרצות ואני ראיתי שבפוסט הזה ראיינו אותך, כל הכבוד שהשגת את היעד שלך,
    אני ממש אוהבת את הבלוג שלך מצאתי אותו בזכות יוטיובר שהמליץ עליך (לא זוכרת את שמו) ואז חיפשתי בגוגל.
    אני ממש אוהבת את צבע השיער שלך ! 🙂

    אגב מה שכתבת פה אני מעתיקה:
    זאת בניגוד להכנסה אקטיבית כגון השלמת הכנסה על ידי מתן שיעורים פרטיים. ככל שנעשה יותר שיעורים פרטיים, נרוויח יותר. נשקיע פחות זמן ונעשה פחות שיעורים פרטיים אז נרוויח יותר. כאן יש קשר ישיר בין הזמן שנשקיע לבין התגמול שנקבל.

    נראה לי יש פה טעות, והתכוונת בסוף המשפט להגיד שאם נעשה פחות שיעורים פרטיים אז נרוויח פחות?

    למדתי היום מונח חדש, הכנסה אקטיבית מול פאסיבית,
    כל הקטע הוא שיש כל מיני אנשים שהכניסו בי בעבר אשליה שהכנסה פאסיבית זה דבר קל ולא צריך לעבוד קשה בשבילו,
    אבל עכשיו כשהתבגרתי (ושילמתי מאות אלפי שקלים על למידת שיווק שותפים בכלל ושיווק באינטרנט בפרט)
    הבנתי שהכנסה פאסיבית זאת עבודה לכל דבר, והיא דורשת זמן!

    ממש מעניין החלוקה שלך בין הכנסות פאסיביות שדורשות כסף,
    לבין הכנסות פאסיביות שדורשות זמן

    כי הבנתי באיזה פלח אני-בהשקעות שדורשות זמן.. וזה באמת חידוש.
    תודה רבה! את אלופה וכל הכבוד לך על האתר הזה!

    1. תודה רבה ג'סי איזה כיף! 🙂
      שמחה שאהבת את צבע השיער ואת הבלוג ושהתחברת למושג הכנסה פסיבית
      כי באמת הכנסה פסיבית זה לגמרי אפשרי, אבל להגיד שזה קל או מהיר זה בהחלט עבודה בעיניים , אבל נראה לי שאת כבר עלית על זה 🙂

      ותודה את צודקת, תיקנתי את הטעות. הייתי מעסיקה אותך כבודקת איות אבל זה הכנסה אקטיבית 🙂

  7. פינגבאק: פרויקט עצמאים כלכלית - מה זה עצמאות כלכלית? - האופטימית

  8. מדהים כיף לקרוא, חלום שלי לייצר הכנסה פסיבית מהשקעות נדלן שזה תחום שאני הכי מחובר אליו יותר מכל השיטות שמצוינות כאן, אני מאוד מאמין בשיטה של נדלן , לצערי לא מתאפשר לי בגלל חוסר הון אבל אני כן כולי תקווה שיהיה לי את ההדמנות הזאת , אני כן יודע מה אני רוצה לעשות כן יודע במה אני רוצה להשקיע כמובן שניסיתי שיטות באינטרנט אבל זה לא מה שהביא אותי לתוצאות , לאחר נפילות רבות ולאחר המון דברים אני כן גיליתי שלמה שאני הכי מתחבר זה השקעות נדלן שייצר לי הכנסות פסיביות בעתיד, חלום שלי להיפטר מהבוס ולעשות מה שאני באמת אוהב ובמקביל לייצר הכנסה פסיבית מנדלן , אוהב את מאמרייך

  9. פינגבאק: נכס דיגיטלי - האמת על הכנסה פסיבית באינטרנט - האופטימית

  10. פינגבאק: רעיונות להכנסה פסיבית - Airbnb - איך עשיתי מזה כסף | האופטימית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top

שמעת על כך שאפשר בעזרת מדדים להשקיע בקלות ולעשות "שגר ושכח"?

רצית לפתוח תיק השקעות אבל לא ידעת בדיוק מה לעשות ומה לקנות ולא היה לך עם מי להתייעץ?

זאת בדיוק הסדנא עבורך! מזמינה אותך להצטרף אליי לסדנא שבה נבנה ביחד ונמצא את התיק השקעות המותאם במיוחד עבורך. 

דילוג לתוכן