רעיונות להכנסה פסיבית – Airbnb – איך עשיתי מזה כסף

Airbnb רעיונות להכנסה פסיבית

 

מה זה Airbnb

במסגרת חיפוש רעיונות להכנסה פסיבית בטח רבים מכם שמעו על האתר שנקרא Airbnb. לטובת אלו שלא שמעו עליו אני אגיד שמדובר באלטרנטיבה מצויינת לבתי מלון כשאתם בחופשה וגם להכנסה פסיבית.

הרעיון מאוד פשוט, יש לכם דירה במיקום שתיירים אולי ירצו לטייל בה? תשכירו אותה דרך הפלטפורמה של Airbnb. רוצים לטייל בעיר מסויימת ולהרגיש ממש כמו בני המקום? תשכרו דירה במקום בית מלון ותראו איך אנשים חיים שם באמת.

היתרון הגדול הוא שמי שמארח אתכם הוא מקומי שיודע את המקומות הבאמת מעניינים בעיר ולא רק את המלכודות תיירים היקרות. מעבר לכך הדירה שתקבלו הרבה פעמים משמעותית טובה וזולה יותר ממה שתקבלו בבתי מלון. הדירות לרוב גם כוללות מטבח מאובזר כך שאפשר גם להכין ולאחסן אוכל ובכך לחסוך עוד יותר בהוצאות הטיול.

איך תקבלו כסף מתנה ל-Airbnb

בנוסף לכל יש להם גם תוכנית חבר מביא חבר. אם תירשמו דרך הקישור שלי תקבלו 135 ₪ לטיול הבא שלכם (גילוי נאות גם אני אקבל את אותו הסכום לחשבון שלי). כלומר לא רק שיש מלכתחילה מחיר זול יותר אלא גם עליו אתם מקבלים עוד קופון הנחה.

החופשה שלנו

אז מה עשינו? הרבה זמן רצינו לטוס לפריז שהיא עיר לא זולה בעליל. עם זאת, מאז ומתמיד הייתה לי את הפנטזיה של טיול לפריז עם אהבת חיי. התקנתי אפליקציה שנקראת hidden flights וחיכיתי לראות מתי תהיה טיסה זולה לפריז. בסוף מצאתי טיסה באיזור התאריכים שרצינו ב-200$ לבן אדם, הזמנתי מיד 🙂

רעיונות להכנסה פסיבית
 הגשמתי חלום ילדות וטסתי לפריז עם אהבת חיי

 

מסתבר שהיה איזה משחק רציני של כדורגל באותו שבוע של הטיסה, אז כל בתי המלון הטובים היו תפוסים. אז נכנסנו ל-airbnb וחיפשנו דירות באיזורי המרכז של פריז.

מצאנו דירה מהממת ממש במרכז, התארחנו שם וקיבלנו המלצות מעולות מהמארחת על מקומות יפים לראות בחינם ועל מסעדות טובות. השתמשנו גם במטבחון להכנת ארוחת בוקר האהובה עלינו, גבינות מעולות שעולות גרושים ביחס לארץ ובגט צרפתי טרי מהמאפייה מתחת לדירה. לא משתווה לארוחות הבוקר בבתי מלון ישראליים אבל ביחס לארוחות בוקר שמגישים בבתי מלון באירופה קיבלנו תמורה מעולה.

האירוח שלנו

לאחר שחזרנו מהטיול הגענו למסקנה שזו דרך מעולה ליצירת עוד הכנסה פסיבית. מכיוון שאנחנו זוג שאוהב לארח ויש לנו חדר עבודה בדירה, החלטנו להפוך אותו לחדר עבודה / אורחים. בדקנו את הנושא והחלטנו להעלות את החדר לאתר וחיכינו לאורח הראשון. באותו יום שפרסמנו את המודעה, כבר הגיעה הבקשה הראשונה!

רעיונות להכנסה פסיבית Airbnb
האורח הראשון שלנו!

חששנו קצת בהתחלה מלהכניס אדם זר לבית, שזה אולי יגביל אותנו בצורה כלשהי. שמחנו לגלות שזה כמעט לא מפריע לנו. תיירים באופן כללי לא נוטים להישאר בבית האירוח כל היום. להיפך, הם הגיעו למטרה מסויימת ולא כדי לשבת לנוח בבית.

איך עשינו מזה כסף

מה שהפתיע אותי הוא שלמרות שהמיקום שלנו אינו נחשב למרכזי במיוחד, עדיין יש ביקוש. אמנם לא כמו מרכז תל אביב או דירות ליד חוף הים, אך יוצא שכפעם בחודש יש לנו תייר בדירה לכמה ימים.

זה יוצא תוספת של עוד כמה מאות ש"ח בחודש במאמץ מינימלי. הכסף גם נכנס ישירות לתוך חשבון הבנק שסיפקנו, ברגע שהאורח מגיע אלינו הביתה. הסכום נכנס בשקלים בלי שום התעסקות מיותרת מצידנו.

עד כה החוויה שלנו הייתה מאוד חיובית, אנשים מאוד נחמדים ומנומסים שסה"כ חיפשו מקום נוח לישון בו. ממליצה בחום לאנשים לנסות את זה ולראות אם זה יכול להתאים לכם כהכנסה נוספת.

 

אז מזכירה שוב, אם בא לכם כסף חינם לטובת הטיול הבא שלכם, היכנסו לאתר מכאן ותרוויחו.

13 מחשבות על “רעיונות להכנסה פסיבית – Airbnb – איך עשיתי מזה כסף”

    1. הכיסוי של Airbnb כולל ביטוח מסויים צריך לעבור על הפרטים שלו ולוודא שזה מכסה עבורכם את מה שצריך

      לגבי דירה שכורה כמובן שכדאי לברר את הנושא עם בעל הדירה.

  1. הסתבכתי לגמרי עם האנגלית הכתובה ובאיזה שלב נתקעתי. לא מתאים לקוראי אנגלית עילגים כמוני. למרות שהרעיון לאירוח מקסים ואם היה יותר ידידותי הייתי שמחה לארח ולהתארח. חבל

  2. פינגבאק: השלמת הכנסה - כיצד להקים עסק רזה ורווחי מהיום הראשון - האופטימית

  3. פינגבאק: פרויקט עצמאים כלכלית - מה זה עצמאות כלכלית? - האופטימית

  4. פינגבאק: 7 טעויות שאנשים עושים עם הכסף - האופטימית הדרך לעצמאות כלכלית

  5. פינגבאק: סוד הכסף של גיל אורלי- ללמוד ממי שכבר עשה את זה - האופטימית

  6. פינגבאק: השלמת הכנסה - 73 דרכים לייצר הכנסה נוספת - האופטימית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top

שמעת על כך שאפשר בעזרת מדדים להשקיע בקלות ולעשות "שגר ושכח"?

רצית לפתוח תיק השקעות אבל לא ידעת בדיוק מה לעשות ומה לקנות ולא היה לך עם מי להתייעץ?

זאת בדיוק הסדנא עבורך! מזמינה אותך להצטרף אליי לסדנא שבה נבנה ביחד ונמצא את התיק השקעות המותאם במיוחד עבורך. 

דילוג לתוכן