פרויקט עצמאים כלכלית – רעיונות להכנסה פסיבית : שיווק שותפים

שיווק שותפים

הקדמה מאת האופטימית

פרויקט עצמאים כלכלית הינו פרויקט אשר מסקר אנשים שהגיעו לעצמאות כלכלית בשלב מוקדם בחיים. כלומר, הגיעו למצב שבו ההכנסות הפסיביות שלהם מכסה את ההוצאות השוטפות. לפירוט על הפרויקט, הקריטריונים לפיו נבחרו האנשים וכדומה מוזמנים להסתכל כאןלכל הפוסטים בסדרה של פרויקט עצמאים כלכלית מוזמנים להסתכל כאן.

השבוע אני אספר לכם את הסיפור של משה פרקש. למשה הגעתי בעקבות המלצות בפייסבוק. האמת היא שכבר הכרתי  את התכנים שלו ועקבתי אחריו בפייסבוק כחלק מהתהליך שלי להגדיל הכנסות. לכן, כשהוא הסכים להתראיין שמחתי מאוד.

שיווק שותפים כדרך הכנסה היא שיטה די גאונית של Win-Win. קרה לכם פעם שקניתם מוצר שהיה כל כך טוב שהמלצתם עליו לחברים? סביר להניח שכן. עכשיו דמיינו לכם שמי שעושה את אותו המוצר שמח כל כך שהבאתם לקוח חדש שדאגו לצ'פר אתכם. בעצם, קיבלתם עמלה תמורת לקוח חדש. שיווק שותפים זה בעצם מעין מבצע ענק של חבר מביא חבר.

יזמים אינטרנטיים רבים (ואני ביניהם) בוחרים לקחת מוצרים שהם תופסים כטובים ולשווק אותם תמורת עמלות דרך פלטפורמת האינטרנט. כך כולם מרוויחים. בעלי המוצר מרוויחים לקוחות טובים ורלוונטיים ומשלמים על פרסום רק כשהלקוח כבר קנה.הלקוחות מקבלים חוות דעת אמינה והמלצה מותאמת אישית. והיזמים מרוויחים את העמלה של השיווק.

הרווח שלי משיווק שותפים הינו יחסית צנוע. זאת מכיוון שלמרות הפיתוי, אני מתעקשת לשווק אך ורק שירותים שהייתי ממליצה עליהם גם בחינם. כך אני יכולה להרוויח ולהישאר בראש שקט מבחינת האינטגריטי הפנימי שלי. כך שאם אתם רואים באתר המלצה על שירות / חברה כלשהי וזה נראה לכם כשיווק, דעו שהייתי ממליצה עליהם גם בחינם.

רוצים את שני הפרקים הראשונים לקורס מהכנסה אקטיבית לפסיבית מתנה?? לחצו כאן!

הכנסה פסיבית

 

הסיפור של משה פרקש – שיווק שותפים

 

שם

משה פרקש

שיווק שותפים
אני ומשה מדברים על שיווק שותפים ועצמאות כלכלית

באיזה גיל יצאת בו לעצמאות כלכלית

לפני כשנתיים בערך (2016) יצאתי לפנסיה מוקדמת אחר כך הגעתי לתקרת זכוכית בעסק וחזרתי להיות שכיר. רציתי להרוויח יותר לכמה חודשים. היה לי מספיק לפרנס את עצמי אבל בהסתכלות קדימה רציתי יותר למשפחה וילדים וכדומה. היה לי חובות שהייתי צריך להחזיר ולכן חזרתי כמה חודשים להיות שכיר כדי להחזיר את ההלוואות ואת ההפרש השקעתי בעסקים נוספים.

 

ספר לי קצת על עצמך

אני כיום בן 24. אני מתעסק בתחום שיווק שותפים כבר 3 שנים. כשהתחלתי להתעניין בעצמאות כלכלית התחלתי להתעניין בעסקים באותו הזמן. קראתי ספרים כדוגמת אבא עשיר אבא עני ו-4 שעות עבודה בשבוע, שעשו לי שינוי בחשיבה והתוו לי את הדרך.

אחרי הצבא השלמתי בגרויות, חשבתי להיות מתכנת ומפתח ועבדתי ב-2 עבודות תוך כדי השלמת בגרויות. הייתי שומע הרצאות באוזניות תוך כדי העבודה ממקום של התפתחות אישית. הבנתי מוקדם מאוד שחשוב תמיד להתפתח וללמוד.

ההרצאות ששמעתי גם עזרו לי לשפר את האנגלית שלי. למען האמת התחלתי ללמוד  בכלל ממקום של פרידה כואבת. רציתי להתגבר על הפרידה ורציתי גם להשתפר מול נשים. בסופו של דבר למדתי הרבה יותר מזה. הבנתי את העקרונות של התפתחות אישית שרלוונטיות לכל תחום בחיים.

איך הגעת לעצמאות כלכלית?

הגעתי באמצעות שיווק שותפים. כלומר יש מוצרים שלא שייכים לי ולא אני ייצרתי אבל אני מקבל עמלות על הפניות אליהם. עקרונית אם אני מפסיק לעבוד ואין לי גישה לאינטרנט עדיין יש לי הכנסות שמכסות יפה את הוצאות המחיה שלי.

שיווק שותפים
אני משווק מוצרים שלא שייכים לי ומקבל עמלות על המכירה של המוצרים

כמה זמן לקח לך להגיע לעצמאות כלכלית?

להרוויח את השקל הראשון לקח לי 8 חודשים. סה"כ להגיע לעצמאות כלכלית לקח לי כשנה וחצי. שנה וחצי עד שהגעתי למצב שבו ההכנסות הפסיביות מממנות את הוצאות המחיה שלי. לאחר מכן חזרתי לעבוד כשכיר עוד 4 חודשים כדי להחזיר חובות ולהגדיל את רמת ההכנסה. אז עבדתי 24/7 אבל אחרי 4 חודשים חזרתי להיות עצמאי כלכלית.

מה המכשול הכי גדול שהיה צריך להתגבר עליו?

הייתי צריך להתגבר על חוסר ניהול זמנים ועבודה מסודרת. הבלבול הגדול שהיה בתחום שלי. כשאני נכנסתי לתחום, לא היו הרבה הדרכות וקורסים ולימודים וכדומה והייתי צריך ללקט מידע מכל מיני מקורות. לא קיבלתי את הכל מסודר והייתי צריך להתאמץ הרבה כדי ללמוד.

שיווק שותפים
היה הרבה בלבול בשיווק שותפים בהתחלה הייתי צריך לאסוף וללקט מידע רלוונטי

מה גרם לך ללכת על עצמאות כלכלית?

תמיד ידעתי שהדרך הסטנדרטית לא בשבילי. לא תפקדתי טוב תחת בוסים או מסגרות ולא היה לי נוח בהם. לא רציתי שמישהו אחר ישתמש בכישורים שלי ובזמן שלי. לא הרגשתי שהכסף של משכורת שווה את הזמן שאני אמור להשקיע במשרה מלאה. זה קצת נראה לי כמו עבד שמשלמים לי את המינימום כדי לחיות אבל עדיין מקום העבודה הוא הבעלים שלך ואתה שייך לו.

 

כמה זמן בחודש אתה משקיע בתחזוקת ההכנסות הפסיביות?

זה שאלה קשה כי אני גם עובד על להגדיל את המקורות הנוכחיים. אני עובד בערך שעה – שעתיים בשבוע על לתחזק את המקורות הקיימים אם מורידים את ההגדלה וההרחבה.

שיווק שותפים
משה – אני צריך בערך שעה-שעתיים בשבוע כדי לתחזק את המצב הקיים

יש לך עצה לקוראים שרוצים להגיע גם לעצמאות כלכלית?

ללמוד הרבה, אל תפסיקו ללמוד ולהתפתח. היכולת להיות עצמאי כלכלית היא גם יכולת להיות עצמאי בשאר תחומי החיים ולהרוויח באופן עצמאי. אם אני יכול ללמוד לבד, לנהל את עצמי לבד בלי שיגידו לי מה לעשות אני גם יכול להרוויח כסף בלי תלות במעסיק או בשכר.

רוצים את שני הפרקים הראשונים לקורס מהכנסה אקטיבית לפסיבית מתנה?? לחצו כאן!

הכנסה פסיבית

 

מה אתה עושה היום בזמנך הפנוי?

יוצא, שותה, מטייל בחו"ל, אני בערך 5 פעמים בשנה מטייל בחו"ל.  הולך הרבה למסעדות וכדומה. רואה סרטים, קורא ספרים.

 

 

לינקים רלוונטיים

משה מנהל את קבוצת הפייסבוק הזו שניתן להצטרף אליה וללמוד שיווק שותפים.

בנוסף לכך, משה חולק לא מעט מהידע שלו בסרטונים והדרכות ללא עלות. תוכלו למצוא מידע חינמי שלו בנושא כאן.

 

אז זה הסיפור של משה פרקש על עצמאות כלכלית באמצעות שיווק שותפים.

רוצים להתראיין גם? מכירים מישהו שיכול להתאים בול לפרויקט? צרו קשר.

 

3 מחשבות על “פרויקט עצמאים כלכלית – רעיונות להכנסה פסיבית : שיווק שותפים”

  1. פינגבאק: נכס דיגיטלי - האמת על הכנסה פסיבית באינטרנט - האופטימית

  2. פינגבאק: פרויקט עצמאים כלכלית – רעיונות להכנסה פסיבית : נדל"ן גלובלי - האופטימית

  3. פינגבאק: הצבת מטרות 2019 - האופטימית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top

שמעת על כך שאפשר בעזרת מדדים להשקיע בקלות ולעשות "שגר ושכח"?

רצית לפתוח תיק השקעות אבל לא ידעת בדיוק מה לעשות ומה לקנות ולא היה לך עם מי להתייעץ?

זאת בדיוק הסדנא עבורך! מזמינה אותך להצטרף אליי לסדנא שבה נבנה ביחד ונמצא את התיק השקעות המותאם במיוחד עבורך. 

דילוג לתוכן