הצבת מטרות 2019

זה הרגל של כמה שנים שנוצר לי מאז שהקמתי את אתר האופטימית, להגדיר מטרות מדי שנה (2018, 2017, 2016). האמת היא, שאני מגדירה יעדים כאן, כמעט לא מסתכלת עליהם במשך השנה, ואיכשהו בסוף השנה אני מגלה שעמדתי כמעט בכולם. זה די מדהים בעיני, הכוח הפשוט של להגדיר מטרה כתובה יחד עם התמדה בעשייה.

שנת 2018 הייתה שנת מהפך עבורי מבחינת רבות. אבל אני חושבת שעל כך ארחיב בפוסט הבא ואשאר עם ההרגל שלי של לסקור האם עמדתי בהצבת המטרות ל-2018 ולהגדיר מטרות חדשות ל-2019.

 

עמידה במטרות שהצבתי ל- 2018

כתיבה בעיתון כלכלי

האמת שהיה נראה לי שלא אעמוד במטרה הזאת. בתחילת השנה, קיבלתי פניה מאולפן שישי ואף היה לי ולבן זוגי ריאיון מצולם עם עידו סולמון. הכתבה הייתה אמורה להיות בנושא של פנסיונרים צעירים. בסוף הכתבה לא שודרה, בעיקר כי לא מצאו עוד מרואיינים. הם חיפשו פנסיונרים צעירים שיושבים על החוף ומשחקים בינגו כל היום. לשווא ניסיתי להסביר שמי שהגיע לפרישה מוקדמת, זה כנראה לא הטיפוס לשבת על התחת ולא לעשות כלום. אז עידו, אם אתה קורא את זה, ממליצה לך לשקול מחדש כי היה לך רעיון מעולה.

השנה התקדמה ולא ממש עשיתי דבר כדי לקדם את המטרה הזאת. למזלי, לקראת סוף השנה, פנתה אלי עורכת בכלכליסט ושאלה אם ארצה להתראיין לפרויקט שהם עושים לקראת סוף השנה וכמובן שקפצתי על ההזדמנות. בסוף כשיצא לי לראות באיזה פרויקט מדובר, הייתי ממש גאה להיות חלק ממנו.

הפרויקט בכלכליסט נקרא הזדמנות של פעם בעשור. מה שהם עשו זה לתת עצות פרקטיות עבור כל עשור בחיים. הופתעתי לטובה מעצות שהן לא בהכרח מיינסטרים כגון לא להשתעבד ל-4 קירות, לחסוך אגרסיבית ולהימנע מהלוואות מיותרות. הפרויקט של כלכליסט נמצא כאן. והסרטון הזה הינו התרומה הצנועה שלי לנושא.

 

הגדלת הגולשים לאתר

האמת היא שרציתי להגיע ל-1,000 גולשים ביום. הבעיה היא, שלא מדדתי את הכניסות לאתר כראוי. נראה שיש עלייה קלה בכמות הגולשים, אך לא דרסטית כפי שקיוויתי אליה. לכן, מטרה זו תישאר איתי לשנה הבאה ובתקווה שאז הידע שצברתי ב-SEO וכמות התכנים יעזרו להגדיל את הכניסות הממוצעות לאתר.

הכנסה פסיבית של כ-1,000 ₪ מהאתר

כאן אני גאה להגיד שעמדתי במטרה זו ואף עברתי אותה במעט.

למדתי יותר על תחום שיווק השותפים וגם ההכנסות מפרסומות באתר השתפרו עקב העלייה בכמות הגולשים. אני נשארת עם הגישה שלי שאינני מפרסמת שום מוצר, שירות או אדם שלא הייתי ממליצה עליהם גם בחינם. זאת האתיקה האישית שלי (שכל מי שעוסק בשיווק שותפים באופן רציני מגחך עליי בקטע הזה).

עם זאת, בתחום של מוצרים פיננסיים מדובר על כסף של אנשים. השקעות, חסכונות וחלומות. יש לי כאן אחריות רבה מאוד ואני מודעת לכך. גם אם יהיה פה ושם תוכן שיווקי באתר או בכנסים מחוצה לו, אני מקפידה תמיד על שני תנאים מאוד ברורים:

  1. פרסום רק למי שהייתי ממליצה עליהם גם בחינם. בעיני כל הקוראים הם חברים שלי. אם לא הייתי משקיעה או שוקלת לשים את כספי או כסף של קרובים אלי במקום כזה, לא אעשה שיתוף פעולה שכזה.
  2. נתינת ערך – התוכן לא יהיה שיווקי בלבד. המטרה שלי היא שתמיד אנשים יפיקו ערך מהעשייה שלי גם אם לא ירצו את המוצר שאשווק.

הרצאה בפאב

האמת שכאן אני ממש שמחה לדעת שעמדתי ביעד זה כמה וכמה פעמים. יצא לי להעביר מספר הרצאות בבארים השנה. האמת? כיף גדול ונחמד לדעת שאני יכולה לעשות זאת בקלות ויש קהל ששמח להגיע ולשמוע.

הצבת מטרות
הרצאה שהעברתי במסגרת הארגון המדהים של מתייעלים

 

להגיע ל-3,000 עוקבים בפייסבוק

האמת היא שאני קרובה אך לא לחלוטין שם.

נכון להיום יש 2,962 עוקבים בעמוד הפייסבוק של האופטימית. זה קרוב מאוד, ואני אקרא לזה הצלחה. בשנה שילשתי את כמות העוקבים והאנשים שחשופים לתוכן שלי. האמת? אני די גאה בהישג הזה, נרקיסיסטי ככל שיהיה. בכל מקרה אתם יותר ממוזמנים לעזור לי להגיע ולעבור את המטרה על ידי כך שתעשו לייק בפייסבוק. רק אומרת 🙂

הצבת מטרות
נראה לי שזה נחשב קרוב מספיק לא?

 

להיחשף בעצמי

הסעיף הזה היה לי מאוד קשה. אבל הבנתי שאין לי ברירה. אני מייחסת את ההצלחה בסעיף הקודם לעמידה בסעיף הזה. שיניתי את התמונה בעמוד הפייסבוק ואנשים יודעים כיום שאני אורה אריאל האופטימית הג'ינג'ית.

אחד הדברים שעזר לי להתמודד זה בוק תמונות מדהים שעשתה לי דנה אופיר. צלמת בחסד עליון שעזרה ללא פוטוגנית כמוני להוציא תמונות פשוט מדהימות. אני לא יכולה לשבח אותה מספיק אבל אגיד בהחלט שאם אתן מחפשות בוק צילומים למשפחה, היריון, עסקי או כל דבר אחר. היא מומלצת ועזרה לי להתגבר על אחד הפחדים היותר קשים שלי מול המצלמה.

האופטימית
כשיש כזאת צלמת מדהימה, זה בכלל לא מפחיד להצטלם. וכל הקרדיט לדנה אופיר

 

להעביר את הקורסים שלי

 

שמחה להגיד שיצא לי להעביר את שני הקורסים שלי. קורס בסיס להתנהלות כלכלית וקורס ההשקעה הראשונה שלי (שהינו גאווה אישית שלי). הקורסים הועברו במסגרת של ארגון מתייעלים המדהים שזכיתי להיות שותפה לו ובמסגרת של מכללת פמיננסי. למי שמתעניינת בסוף החודש מתחיל קורס נוסף של ההשקעה הראשונה שלי בפמיננסי. אשמח לפגוש אתכן שם, תוכלו למצוא פרטים כאן.

הצבת מטרות
סיום קורס חינוך פיננסי בחסות מתייעלים וצעירי רמת גן גבעתיים

 

ללמוד קורס חדש

השנה לקחתי כמה קורסים, האמת שאני לא בטוחה שאני זוכרת את כולם.  קורס מעמיק יותר בשוק ההון, קורס צילום בסמארטפון, קורס SEO מזורז, קורס מלכים ומלכות באדולינה של גבי ניצן (שהוא האליל הבלתי מעורער שלי).

הלמידה הפכה להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלי. אני מאוד אוהבת להתפתח ולהתקדם מבחינה מעשית ושמחה תמיד שיש לי את ההזדמנות והזכות לעשות כך.

הצבת מטרות
מה שעושים מלכים ומלכות בבאדולינה

 

להתמיד בספורט

גאה להגיד שעמדתי במטרה הזאת עד החודש האחרון. כמה בעיות ולחצים שנתקלתי בהם שמנעו ממני להתמיד בספורט. האמת היא שעד עכשיו התאמנתי בבוקר בבית עם סדרת סרטונים מיוטוב. אבל מתחילה להיות חסרה שלי המסגרת. התאמנתי בעבר ב-TRX בשכונה שלי אך לצערי המקום נסגר.

חיפשתי רבות משהו במרחק הליכה שיעמוד בתנאים שלי. לשמחתי הרבה גיליתי שבשבוע האחרון נפתח סטודיו ליוגה ו-TRX חדש בשכונה שלי. בדיוק מה שרציתי ובדיוק בשעות שמתאימות לי. כיאה למי שבאמת סיימה סדנת מלכות בבאדולינה. לכן לאחר שאקבל אישור רפואי מותאם, אדאג להירשם ולחזור להתאמן בקביעות. הבריאות שלי זה באמת חשוב מדי בשביל להזניח.

 

לבצע השקעה נוספת בקרן נדל"ן

גאה לספר שאכן ביצעתי השקעה נוספת בקרן נדל"ן בפרויקט שאני מאוד מעריכה ותחת תשקיף. לא אפרט פרטים כי אני לא רוצה שאנשים ישקיעו במקום מסויים רק כי אני משקיעה בו. ובכל מקרה כבר לא ניתן להצטרף לפרויקט הזה. אבל אני עמדתי שקבעתי למרות שבכלל שכחתי ממנו 🙂

 

להגיע ל-10,000 ₪ הכנסה פסיבית כל חודש

הסעיף הזה הוא ההישג הכי גדול שלי. זהו תמציתו של האתר הזה והמטרה הראשית שלי. גאה כל כך להגיד שהגעתי להכנסה הזאת כממוצע הכנסה פסיבי חודשי ל-2018. רשמית נתון זה משחרר אותי לחופשי. אך ארחיב על כך יותר בפוסט הבא. כי יש לי המון מה לספר לכם בנושא הזה 🙂

הצבת מטרות

 

הצבת מטרות 2019

 

אחרי מטרות 2018 הרבות, הגיע הזמן להגדיר מטרות חדשות ל-2019.

 

להוציא קורס דיגיטלי

הקורס שאני הכי גאה בו שייצרתי הוא קורס ההשקעה הראשונה שלי. קורס שנועד לענות לשאלה שאני מקבלת הכי הרבה.

"יש לי X כסף בצד, איפה כדאי להשקיע?"

כיום הוא מועבר דרך פמיננסי לקהל נשי (ניתן עדיין להירשם כאן למי שרוצה!).  אם אמצא ב-2019 שיתוף פעולה מתאים נוסף, אני אשמח להעביר אותו לקהל מעורב באופן פרונטלי (יש לכם רעיונות לשיתופי פעולה? צרו קשר!). אך אני רוצה להגיע לכל הקהלים ולהוציא את הקורס בפורמט נגיש ודיגיטלי. כל מה שנשאר לי לעשות זה להתגבר על פחד המצלמה ולהתחיל לצלם את ההדרכות. תאחלו לי בהצלחה !

 

קבוצת פייסבוק משלי

רבות התלבטתי בנושא. יש היום הרבה קבוצות פייסבוק מעולות בתחום הפיננסי. אם אפתח קבוצה נוספת ארצה שיהיה לה ייחוד ועניין. אז חשבתי על הרבה מאוד פינות שחסרות לי היום בקבוצות הרגילות. כמו טיפים קבועים, ניתוח השקעות, ניתוח סיכונים, שאלה שבועית וכדומה. אני פתוחה לעוד רעיונות לפינות ולתוספות לקבוצת פייסבוק.

בכל מקרה הקבוצה כבר נפתחה והתחילה בה פעילות! מוזמנים להצטרף מכאן לחגיגה 🙂
אני אדאג להגדיל את הפעילות שלה ולהפוך אותה למעניינת וראויה. כל מי שרוצה להצטרף כמובן שמוזמן לעשות זאת דרך כאן. הקבוצה נקראת בפייסבוק הדרך לעצמאות כלכלית ואשמח מאוד לראותכם שם!

 

להתחיל לגבש רעיון לספר

כמו שאתם מבינים מהאורך של הפוסטים שלי, אני אוהבת לכתוב. אני מאוד רוצה להוציא ספר לאור בנושא הפיננסי. פשוט אין לי רעיון שאני ממש מתחברת אליו. או שיש לי מלא רעיונות ואין לי מה לבחור. השנה אני רוצה להתחיל לגבש רעיון כללי וראשי פרקים לספר בנושא.

 

להופיע בטלוויזיה

כפי שכתבתי מקודם, הייתי מאוד קרובה להגיע לאולפן שישי. השנה הייתי רוצה שזה יקרה באמת. לא יודעת איך ולא יודעת מה אבל אני שולחת את רצוני ליקום ויודעת שאקבל מענה. כן, מטרה נרקיסיסטית לחלוטין, אני מודעת לכך. אבל פשוט בשביל ההרגשה הטובה. אז עידו סולומון אם אתה קורא במקרה, אני פנויה 🙂

 

ללמוד ייעוץ השקעות

כל מי שפנה אליי אי פעם לפגישות ייעוץ בנושא השקעות קיבל את אותה התשובה.

"אני לא יועצת השקעות ואסור לי לייעץ בנושא מבחינה חוקית"

הייתי רוצה לשנות את התשובה הזאת ולכן נרשמתי ללימודים בייעוץ השקעות. אמנם הוצאתי תעודה של מאמנת כלכלית ויש לי ניסיון לא רע בתחום הזה. הבעיה היא שקצת משעמם אותי לבנות תקציב לאנשים. אני גם חושבת שיש לא מעט אנשי מקצוע מוכשרים שעושים זאת בנוסף לארגון המעולה של פעמונים. לכן הייתי רוצה להתמקד יותר בכיוון של ייעוץ בהשקעות ובניית ההון האישי כך שאוכל לעזור לאחרים להגיע לעצמאות כלכלית. בסוף זה מה שעושה לי באמת טוב. לדעת שהצלחתי לעזור לאנשים לבנות את העתיד שלהם ולהבטיח אותו כלכלית.

 

1,000 גולשים ביום באתר ו-10,000 עוקבים בפייסבוק

זה טוב שיהיה לי לאן לשאוף. אני חושבת (נכון שאני לא אובייקטיבית בנושא) שהתכנים שלי חשובים ומועילים והייתי רוצה להגדיל את החשיפה אליהם.

לא יודעת איך בדיוק אעשה את זה אבל אני מציבה לעצמי מטרות, וסומכת על כך שאמצא דרך להגיע אליהן. לכל מומחי ה-SEO, קידום אתרים, פרסום ושיווק דיגיטליים אשמח לשמוע עצתכם בעניין 🙂

 

לייצר שיתוף פעולה עם בית השקעות

כבר זמן רב אני זוממת על לייצר הנחה לגולשי האופטימית למוצרי מדף כגון קרן השתלמות וקופת גמל להשקעה. אני מחפשת בית השקעות שייתן את התנאים שאני רוצה לגולשים בלי שיצטרכו להתמקח.

אני מקווה מאוד שאמצא בית השקעות שעומד בסטנדרטים שלי ויסכים לתנאים שלי. מבטיחה לכם שאם זה ייצא לפועל, אתם רק תרוויחו מזה.

 

להכפיל את ההכנסה הפסיבית החודשית

שמרתי את הטוב לסוף. אמנם אני מאוד גאה בהישג שלי, אך קשה להתקיים ממנו כמשפחה. לכן, אני רוצה להגדיל את ההכנסות הפסיביות. לא בטוחה איך אעשה זאת בדיוק. אבל אני סומכת על הידע שצברתי עד כה שאוכל להגיע לכך. אני מאמינה לחלוטין שזה אפשרי, זה רק תלוי כמה זמן אבחר להשקיע בזה. ומכיוון שאני הולכת להיות מובטלת בקרוב מאוד, יהיה לי זמן בשפע להקדיש לנושא :).

 

 

אז זהו, אלו המטרות שלי ל-2019. מבטיחה לספר לכם הרבה יותר על השינויים שהיו לי השנה בפוסט בשבוע הבא. בינתיים, אשמח לשמוע, מה המטרות שלכם?

8 מחשבות על “הצבת מטרות 2019”

  1. מדהים..
    אמרת 1000 שקל הכנסה פאסיבית מהאתר, ממה כל שאר ההכנסה? לבן אדם עסוק בעבודה רגילה ומשעממת (12 שעות בממוצע ביום), מה היית ממליצה לעשות כדי לקדם הכנסה פאסיבית?

    1. תודה רבה דני 🙂

      שאר ההכנסה היא ממקורות השקעה של נדל"ן ושוק ההון בעיקר.

      כדי לקדם הכנסה פסיבית הגישה שלי היא קודם כל להיות במצב בו ההוצאות שלך קטנות מההכנסות ולשים בצד את ההפרש. לאחר מכן ללמוד כיצד להשקיע את הסכומים שיש לך באופן אוטומטי. כך, כשאתה יודע איך אתה הולך להשקיע כסף שמגיע אליך בשוטף, אתה מוכן לשלב של להתחיל לייצר הכנסות נוספות. עבודה של 12 שעות ביום זה מטורף, זה לא משאיר לך הרבה מאוד זמן לחיות. התקווה שלי היא שלפחות בעבודה כזו אתה מרוויח טוב עבור כל כך הרבה שעות ולכן תוכל לחסוך ולהשקיע סכומים מכובדים מדי חודש.

      אל תטעה, לייצר הכנסות פסיביות דורש לא מעט השקעה אקטיבית. יש כאן תהליך של עבודה שלוקח זמן והשקעה. אתה לא תתעשר בעבודה שלך, לכן אולי שווה להוריד קצת בשעות העבודה כדי שתוכל לפנות זמן לקדם את עצמך כלכלית.

  2. פינגבאק: שופהוליק? איך להפסיק עם קניות מיותרות - האופטימית

  3. פינגבאק: חוסן פיננסי - כמה אתם מוכנים למשבר? - האופטימית

  4. פינגבאק: ההשקעה הראשונה שלי - הקורס יצא לאור! - האופטימית

  5. פינגבאק: איך לעשות כסף בגיל צעיר? 10 הדברים על כסף שהלוואי והייתי יודעת אחרי הצבא - האופטימית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top

שמעת על כך שאפשר בעזרת מדדים להשקיע בקלות ולעשות "שגר ושכח"?

רצית לפתוח תיק השקעות אבל לא ידעת בדיוק מה לעשות ומה לקנות ולא היה לך עם מי להתייעץ?

זאת בדיוק הסדנא עבורך! מזמינה אותך להצטרף אליי לסדנא שבה נבנה ביחד ונמצא את התיק השקעות המותאם במיוחד עבורך. 

דילוג לתוכן