איפה לקבל תמיכה פיננסית? קבוצות תמיכה להתנהלות כלכלית נכונה

התנהלות כלכלית נכונה

אחת הבעיות העיקריות שלי בתחילת הדרך הייתה למצוא אנשים שמתעניינים גם בתחום הפיננסי ועצמאות כלכלית. החברות שלי עד היום לא ממש מביעות עניין בנושא התנהלות כלכלית נכונה. הרוב מסתכם, באני לא מבינה בזה כלום. הידידים שלי מוכנים לדבר על הנושאים הללו דקה שתיים עד שהם ממצים את הנושא. אז בדרך כלל השיחה תעבור לנושאים יותר רציניים כמו בדיחות ציצים. הקולגות בעבודה אולי יותר פתוחים בנושא, אבל לא תמיד אני יכולה לדבר איתם בחופשיות בהתחשב בעובדה שהמטרה העיקרית שלי היא מספיק הכנסה פסיבית להפסיק לעבוד שם. הייתי צריכה פורום שוק ההון או משהו בסגנון הזה של אנשים שאוכל לדבר איתם על הנושא.

פורומים שוק ההון
גם לכם אין עם מי לדבר על כסף?

התנהלות כלכלית נכונה, עם מי מדברים על זה?

במשך שנים הייתי נואשת לאנשים שחולקים איתי את הכיוון שאני רוצה ללכת אליו ואת התשוקה לפרוש מוקדם ולעשות כסף. לא היה לי ממש עם מי לדבר. בן הזוג בקושי שיתף פעולה ולא הכרתי יותר מדי אנשים בתחום. כאן הגיע המרחב הוירטואלי שעזר לי למצוא את האנשים עם תחומי עניין ומטרות דומות לשלי.

טוני רובינס, המאמן האגדי,  אומר בהרצאות שלו שקרבה זה כוח. ככל שמתקרבים יותר לאנשים שעושים את מה שאנחנו רוצים נגדיל את הסיכויים שלנו להגיע להישגים. הקרבה והתקשורת עם אנשים בעלי מטרות דומות תשפר משמעותית את הסיכויים שלנו להצלחה.

http://https://www.youtube.com/watch?v=2rjCBtLzNGs

 

אני יכולה להגיד מהמקום האישי שכאשר יצא לי לפגוש אנשים בגישה דומה לשלי זה נתן לי המון. ייעוץ, השראה, אוזן קשבת ומוטיבציה. קיבלתי שפע של רעיונות חדשים ונפתחתי לכיוונים שלא חשבתי עליהם כך שנוכחתי לדעת שאכן קרבה זה כח.

כאמור, לפני שהתחלתי לעסוק בנושאים פיננסיים לעומק לא ממש הכרתי באופן אישי אנשים בעלי אותו תחום עניין. לכן, ניצלתי את המרחב הוירטואלי להתייעץ, לשאול שאלות וללמוד. רציתי לכתוב פוסט לטובת אלו שהיום במצב שלי ומחפשים להעמיק את הידע שלהם או לפחות לקבל יותר אינטראקציה עם אנשים שמעוניינים גם הם בתחום. אז קבלו כמה מרחבים וירטואליים, פורום שוק ההון וכדומה שעזרו (ועדיין עוזרים) לי לקבל מידע ועזרה ולחוות תקשורת עם אנשים בעלי רצונות דומים לעצמאות כלכלית.

 

קבוצות פייסבוק להתנהלות כלכלית נכונה פורומים שוק ההון

פורום שוק ההון
לא צריך להיות לבד אפשר להשתמש ברשתות החברתיות

חדש! הדרך לעצמאות כלכלית!

הדרך לעצמאות כלכלית, קבוצת פייסבוק חדשה שפתחתי כדי שנוכל לדבר באופן פתוח יותר. על מה נדבר? על השקעות, על חיסכון, על איך להגיע לעצמאות כלכלית ואיך להתנהל כלכלית בצורה אופטימלית.
בעצם כל מה שאני מדבר עליו כאן באתר בצורה אינטראקטיבית יותר עם יותר מסרים וטיפים אישיים. מוזמנים להצטרף מכאן, להציג את עצמכם ולשאול שאלות 🙂

מתייעלים ואופטימיים

בעקבות בקשות שקיבלתי לפתיחת קבוצת פייסבוק החלטתי לעשות מעשה. העמקתי את שיתוף הפעולה עם ארגון מתייעלים המדהים (נושא לפוסט בפני עצמו) ואני מצטרפת לניהול קבוצת הפייסבוק מתייעלים ואופטימיים!

הרעיון של הקבוצה הוא מקום בטוח לדבר בו על השקעות וחיסכון ועל הדרך לעצמאות כלכלית. בגדול, כל מה שקשור להתנהלות כלכלית נכונה ומודעת יותר מתקבל בברכה. הקבוצה כיום גם אחראית על אירועים והרצאות רבים לקהל הרחב בנושאים פיננסיים. בתכנון יש עוד לא מעט הפתעות בהמשך, כך ששווה להצטרף.

להצטרפות לקבוצה לחצו כאן.

עוברות ושוות

זאת נהייתה אחת מהקבוצות האהובות עליי בפייסבוק. מדובר על קבוצה להתנהלות כלכלית נכונה לנשים בלבד (סורי גברים). הקבוצה מוכיחה את הטענה שלי ושל מחקרים רבים, שכשזה נוגע לכסף, נשים פשוט עושה את זה יותר טוב. הרמה בקבוצה של השאלות והתשובות ברמה מאוד גבוהה ופשוט מומלץ לכל אישה באשר היא להיות חלק מהקבוצה הזו.

הדבר היפה בעיני הוא שהשיח בקבוצה הזו הוא מאוד פתוח וחופשי. אין כאן הגבלות על הדיונים או על חברות הקבוצה למעט פרסום של קורסים או מוצרים בתשלום.

הכניסה לקבוצה כאן.

ללא בזבוזים -בדרך לעצמאות כלכלית

הקבוצה הזו מבית היוצר של שרון בירקמן התותחית על (האישה שהפסיקה לקנות למי שלא מכיר, ושווה להכיר). קבוצת הפייסבוק פעילה מאוד שהולכת בדיוק לפי שמה. כל יום עושים סיכום יום של כמה הוצאות היו. אנשים רושמים טיפים לחיסכון, עזרה בהתנהלות כלכלית נכונה, שאלות על נושאים כלכליים והרבה תמיכה ועידוד. הפוקוס העיקרי של הקבוצה הוא איך לחסוך בהוצאות מיותרות ולכן כל מי שרוצה להתמקד באיך לחסוך, מומלץ שייכנס ויחכים.

שימו לב, פרסום אינו מתקבל בקבוצה זו בברכה ויגרור לחסימה מיידית.

הכניסה לקבוצה כאן.

פורום שוק ההון
אז איזה קבוצה מתאימה לכם?

הכנסות נוספות ופאסיביות

קבוצת פייסבוק נוספת מבית שרון בירקמן התותחית. בניגוד לקבוצה הקודמת אשר מתמקדת בקיצוץ הוצאות, הקבוצה מתמקדת בדרכים שונות להשיג הכנסה נוספת ופסיבית. גם כאן כל יום יש שרשור של מה עשינו היום כדי להרוויח עוד כסף, שפע רעיונות להכנסה פסיבית וייעוץ, תמיכה ובכללי אווירה טובה.

שימו לב, פרסום אינו מתקבל בקבוצה זו בברכה.

הכניסה לקבוצה כאן.

  הפרטנרים – משקיעים לעצמאות כלכלית

קבוצה יחסית חדשה שנוצרה ומטרתה לעזור לאנשים להשקיע ולהגיע לעצמאות כלכלית. לקבוצה מועלים תכנים והדרכות באופן קבוע כגון ניתוח של עסקאות, אסטרטגיה כלכלית וכדומה. בונוס גדול הוא שהקבוצה גם מארגנת מדי פעם מפגשים פיזיים שיוצאים מהמרחב הוירטואלי.

שימו לב, בקבוצה יש הקפדה (נוקשה מדי לטעמי) על חוקי הקבוצה ונגד פרסום. דבר שלעיתים מעיב על היכולת לנהל דיון בחופשיות.

הכניסה לקבוצה כאן.

עזרה מקצועית

תשאל רואה חשבון – קבוצה שבה ניתן לקבל מענה ראשוני (לא פרטני) לתשובות כללי בנושא מיסוי, משכורות וראיית חשבון.

תשאל עורך דין – אותו עיקרון כמו הקבוצה הקודמת רק עם עורכי דין. בקבוצה רק לעורכי דין מותר לענות לדיונים, שימו לב הם מקפידים על כך.

האופטימית

בכל זאת, יש לי גם עמוד פייסבוק שבו אני מעלה את הפוסטים החדשים וגם כתבות מעניינות, טיפים להתנהלות כלכלית נכונה, ציטוטים מעוררי השראה ועוד. ניתן ליצור איתי קשר דרך עמוד הפייסבוק, לשאול שאלות וולעקוב כדי לקבל לא מעט השראה, תכנים וידע.

הכניסה לעמוד הפייסבוק כאן.

פורומים להתנהלות כלכלית נכונה

 

הפורום של הסולידית פורום שוק ההון והשקעות

אחד הפורומים היותר פעילים ומקצועיים שיצא לי לראות. יש שם דיונים ארוכים בכל נושא פיננסי שתרצו. ישנו מגוון מאוד רחב ונדיר של דעות וידע בפורום הזה. לרוב תקבלו תשובות מקיפות מאוד לשאלות שלכם כי תמיד יש מישהו שכבר חקר את הנושא לעומק. הפורום הזה מאפשר לכם לקבל גישה לידע פיננסי מקיף והכי חשוב אובייקטיבי ובחינם. מומלץ בחום.

שימו לב לעשות חיפוש בפורום לפני שאתם שואלים שאלה, רוב הסיכויים שהנושא כבר נידון לעומק ואתם יכולים פשוט לקרוא ולהחכים להנאתכם. כתיבת שאלה שכבר דנו בה עמוקות בפורום לא תתקבל באהדה רבה.

הכניסה לפורום כאן.

הפורום של דיבדעת פורום שוק ההון ודיבידנדים

אתר ופורום שוק ההון המוקדש כולו להשקעות דיבידנדים, חוות דעת על מניות ופרמטרים שכדאי להכיר. תכלס, כמו הפורום של הסולידית, גישה לשפע רב של מוחות פיננסיים מקצועיים ואובייקטיבים בנושא דיבידנדים. אגב, גם באתר עצמו תמצאו שפע של מידע שיעזור מאוד לכל מי שרוצה להשקיע במניות דיבידנד.

הכניסה לפורום כאן.

פורום שוק ההון
האינטרנט יכול לקרב אתכם לאנשים בעלי מידע רב בכל תחום שתרצו

התנהלות כלכלית נכונה מחוץ למרחב הוירטואלי

 

התנדבות להתנהלות כלכלית נכונה

ניתן להתנדב בפעמונים וליצור קשרים עם אנשים המעוניינים לשפר את מצב הכלכלי ואנשי מקצוע רבים. מניסיון זה מאוד מעצים ומספק. יש גם את רוח נשית אשר עוזרת לנשים נפגעות אלימות להגיע לעצמאות כלכלית.

Wize

מיזם חברתי המארגן הרצאות בפאבים בנושאים רבים. רבות מההרצאות הם בנושאים כלכליים ועוברות בכיף בפאבים ברחבי הארץ. תכלס, מה יותר מעודד להקשיב להרצאה כלכלית כשיש כוס בירה ביד?

 

Funzing

אתר המארגן כל מיני אירועים ביניהם לא מעט הרצאות כלכליות. שווה ללכת אם יש הרצאות טובות. בפברואר אני הולכת להעביר הרצאה דרך פאנזינג באחד הפאבים בתל אביב. פרטים בקרוב!

אלו המקומות והמרחבים הוירטואלים שאני מכירה ואישית משתמשת בהם כדי ללמוד ולהעמיק יותר בתחום הפיננסי. התנהלות כלכלית נכונה, השקעות וייעוץ אובייקטיבי חשובים ביותר כדי להגיע לעצמאות כלכלית.

מה המקומות שעוזרים לכם להתייעץ ולהתמודד עם הקשיים שעולים בדרך לעצמאות כלכלית?

3 מחשבות על “איפה לקבל תמיכה פיננסית? קבוצות תמיכה להתנהלות כלכלית נכונה”

  1. פינגבאק: הצבת מטרות 2019 - האופטימית

  2. פינגבאק: סוד הכסף של גיל אורלי- ללמוד ממי שכבר עשה את זה - האופטימית

  3. פינגבאק: איך ליצור הכנסה פסיבית - סיכום פרויקט עצמאים כלכלית - האופטימית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top

שמעת על כך שאפשר בעזרת מדדים להשקיע בקלות ולעשות "שגר ושכח"?

רצית לפתוח תיק השקעות אבל לא ידעת בדיוק מה לעשות ומה לקנות ולא היה לך עם מי להתייעץ?

זאת בדיוק הסדנא עבורך! מזמינה אותך להצטרף אליי לסדנא שבה נבנה ביחד ונמצא את התיק השקעות המותאם במיוחד עבורך. 

דילוג לתוכן